Submission

Abstinense? Eller hva?

Viser 1 innlegg (av totalt 1)
  • Forfatter
    Mady
    Deltaker

Fri, og har ikkje brydd meg om at stå opp ennda. Sengen er varm, gulvet er kallt. Enkel konklusion. ?

Nå er jeg i slik perioda igjen. Er litt lettirritert. Opplever meg tenke negativt i småting. Lysten til ting blir mindre, liksom det er sol ute men jeg vil ikkje ut å nyte den.
    Rastløs men gidder ikkje.
    Blir ikkje als like sterkt som en depressjon da, vill jeg fortydlige. Det er mer en standard blues.

Og etterhvert når jeg “lær kjenne meg selv”(rart uttrykk syns jeg men passende her da), blitt oppmerksom på hvordan min kropp å sinn beteer seg, har jeg oppdaget at sånn blir det altid når det gått lang tid siden jeg vær underdanig en god Dom.
    Lang tid siden jeg fikk være mitt heile meg.

Det sies at “en skal ikkje gå inn i en D/s relasjon med noen som ikkje kan må bra på eige hånd”
    Jeg veit ikkje heilt jeg hvordan den setningen burde tolkes.
    Jeg mår jo heilt fint på eige hånd oftest, sikkert som de andre 90% av norges half-fornøjgde befolking, men mår jo ENDA BEDRE i en relasjon/sessjon der jeg kan være Heile Meg.
    Hva tenker du?

Burde ta mitt shit together nå da ivf. Personalmøte/fest igår og formen er ikkje existerende en gang akkurat nå. Fy fan…
    Kaffi.

Viser 1 innlegg (av totalt 1)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.