Submission

Surrender

Viser 1 innlegg (av totalt 1)
  • Forfatter
    Anonym
    Ikke aktiv

For tiden er jeg i et online relationship når det gjelder Master/slave. Og det hjelper meg å vokse enormt. Jeg har ikke hatt et slikt forhold på pr og dag.

Det som slår meg, er hvor intenst det faktisk kan være.

For fem måneder siden hadde jeg aldri trodd at jeg kunne gi meg hen til noen på nett på en slik måte som dette. Men jeg jeg har faktisk opplevd å gi mer av meg selv, å bli mer ‘subservience’, online, enn jeg noen gang har vært i RL.

Det hadde jeg aldri trodd.
    Jeg er 38 år, fyller 39 dette året. Og aldri har jeg opplevd slik lidenskap, slik intensitet, slik lyst, slik makt, slik underdanighet. Jeg vil bare ha mer og mer. Jeg elsker det.

I disse dager, i disse corona-dager, så er det kanskje mer vanlig å møte noen obline. Og har du ikke gitt deg hen til noen når det gjelder Master/slave experience ennå, så oppfordrer jeg deg virkelig til å gjøre det! Du kommer ikke til å angre.

Den følelsen når du gir hen til din Sir, din Master, når han gir deg dine commands online.. Når han ber deg utføre dine forskjellige oppgaver, og du må dokumentere det på video til Ham. Når han gir deg dine straffer, og du må utføre dem på egenhånd, og sende han video av dem. Du vokser av det, hver eneste gang.

Og båndet mellom dere, det blir sterkere og sterkere.

Go for it.

Prøv noe nytt. ?

Viser 1 innlegg (av totalt 1)
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.